Vraag en Antwoord
Onderstaande functies zijn alleen voor beheerders beschikbaar
Hoe kan ik een verzamelde medicatie bevestigen?Inloggen --> BEHEER --> BESTELLINGOVERZICHT. Hier kan je de medicatie van een locatie bevestigen.
Hoe kan ik een bestelling versturen?
Inloggen --> BEHEER --> BESTELLINGOVERZICHT. Hier kan je de bestelling voor een locatie versturen.
Hoe kan ik een bestelling verwijderen?
Inloggen --> BEHEER --> BESTELLINGOVERZICHT. Hier kan je de bestelling voor een locatie verwijderen.
Hoe kan ik een bestelling medicatie aanmaken?
Inloggen --> BEHEER --> VOORRAAD TEKORTEN. Hier kan je de bestelling met de benodigde medicatie voor een locatie aanmaken.
Hoe kan ik een locatie toevoegen?
Inloggen --> BEHEER --> LOCATIE TOEVOEGEN.
Hoe kan ik een medicatie toeveogen?
Inloggen --> BEHEER --> MEDICATIE TOEVOEGEN.
Waar vind ik een overzicht voor medicaties?
Inloggen --> BEHEER --> MEDICATIEOVERZICHT.
Onderstaande functies zijn voor iedereen beschikbaar
Hoe registreer ik dat ik een medicament uit de voorraad haal?Zorg dat je de overzichtspagina van de juiste locatie in beeld hebt (deze staat in principe altijd goed). Klik op het MIN icoontje en vul de gevraagde vakjes in.
Hoe kan ik mutatiesoverzicht van alle medicaties bekijken?
Kies vanuit de locatie overzichtspagina 'MUTATIEOVERZICHT'.
Hoe kan ik een mutatiesoverzicht van één medicatie bekijken?
Klik vanuit de overzichtspagina op het KLOKJE symbool.
Hoe kan ik een medicatie aan een locatie toevoegen?
Klik vanuit de overzichtspagina van de locatie op 'VOORRAAD AANPASSEN'. Hier aan je de medicatie aan deze locatie toevoegen.
Hoe kan ik een ontvangen medicatie bevestigen?
Klik vanuit de overzichtspagina van de locatie op 'BESTELLINGOVERZICHT'. Van hieruit kan je een ontvangen bestelling aan de voorraad toevoegen.
Hoe kan ik een bestelling verwijderen?
Vanuit de locatie overzichtspagina --> BESTELLINGOVERZICHT. Hier kan je de bestelling voor je locatie verwijderen.
Als je een andere vraag heb, dan kan je een e-mail sturen naar de ontwikkelaar.